Радиопрограми
|
Подкасти |
Горе
|
НА ЖИВО
Радио NRD2 Култура
Програма / Култура, Музика
|
Тикер в 07:00 ч.
Граждани се събраха тази вечер пред Народния театър "Иван Вазов" в подкрепа на постановката "Оръжията и човекът", чиято премиера се състоя преди дни и ...
|
6167
Под прожектора
Хард рок групата "Кис“: Краят на една епоха или ново начало?
Публкацията е част от архивът на NRD2 Култура
Костадин Новаков | 04 Април 2024, 14:08 ч. Краят още не е дошъл за "Кис" - хард рок групата е продала каталога, търговската марка и интелектуалната си собственост на шведската компания "Попхаус Ентъртейнмънт Груп" (Pophouse Entertainment Group), предаде Асошиейтед прес. Сделката се оценява на над 300 милиона долара. В началото на декември "Кис" изнесоха последния концерт от прощалното си турне. Групата не за първи път си партнира с "Попхаус Ентъртейнмънт Груп", чийто съосновател е Бьорн Улвеус от АББА. Когато излязоха на сцената за последното си шоу в прочутата зала "Медисън скуеър гардън" в Ню Йорк, в края на концерта сегашните членове на "Кис" - основателите Пол Стенли и Джийн Симънс, китаристът Томи Тайър и барабанистът Ерик Сингър, представиха дигитализирани аватари на самите себе си. Авангардната технология е създадена от компанията за специални ефекти "Индъстриъл лайт енд меджик" (Industrial Light & Magic) на Джордж Лукас в партньорство с "Попхаус Ентъртейнмънт Груп". Двете компании наскоро обединиха усилията си за шоуто "ABBA Voyage" в Лондон, което даде възможност на почитателите да присъстват на цял концерт на шведската супергрупа в разцвета й, изнесен от собствените цифрови аватари на членовете й. Начините, по които ще бъдат използвани аватарите на "Кис", все още не са обявени, но главният изпълнителен директор на "Попхаус Ентъртейнмънт Груп" Пер Сундин казва, че феновете могат да очакват в бъдеще биографичен филм, документален филм и преживяване с групата. През втората половина на 2027 г. в Северна Америка е планирано да стартира шоу с аватари, което обаче няма да прилича на "ABBA Voyage", допълва Сундин. Той казва още, че покупката цели да представи "Кис" на новите поколения, което според него отличава "Попхаус Ентъртейнмънт Груп" от други компании, придобили музикални каталози. "Звукозаписните компании, трите големи, които са останали, вършат фантастична работа, но имат толкова много каталози и не могат да се съсредоточат върху всичко", споделя Сундин. "Не харесвам думата придобиване", каза на свой ред вокалът и басист Джийн Симънс, отбелязвайки, че групата никога не би продала каталога си на компания, която не цени. Според него точната дума е "сътрудничество". "Кис" са втората инвестиция на "Попхаус Ентъртейнмънт Груп", след като през януари в сътрудничество с компанията влезе американската певица и авторка на песни Синди Лопър, припомня агенцията.
Бъдете информани с нашите тематични бюлетини:
Получавайте всеки ден най-вълнуващите новини от рубриката във входящата си поща.
Допълнителна информация за регистрацията и процедурата за доставка и анулиране (отмяна) можете да получите в нашият раздел NRD Бюлетини или, като натиснете на връзката или по-долу.
|
Шест в 6: Нашият сутрешен бюлетин
Получавайте шестте най-важни културни събития за деня, всяка сутрин в 6:00 ч.
От понеделник до петък от нашия редактор Виолета Караянева |
Организаторите на „Комик-кон“ Прага 2025 очакват Лоренцо Ламас и Робърт Луелин
|
Един от най-големите колекционери в света излага шедьоври в Мадрид
|
Венеция избра четирима автори за представянето си на биеналето на изкуствата тази година
|
Проф. Георги Янков: Цялото човечество има нужда от ренесанс
|
Русенската опера представя балетния спектакъл "Жизел"
|
Време за четене - месец Ноември
Препоръчани заглавия |
Граждани се събраха пред Народния театър "Иван Вазов" в подкрепа на постановката "Оръжията и човекът"
|
Организаторите на „Комик-кон“ Прага 2025 очакват Лоренцо Ламас и Робърт Луелин
|
Нека спрем взаимните обвинения, апелира директорът на Народния театър Васил Василев
|
Димитър Живков забърква един любовен тиквеник
|
Коледната елха за "Рокфелер център" пристигна в Ню Йорк
|
Тикер в 07:00 ч.
Граждани се събраха тази вечер пред Народния театър "Иван Вазов" в подкрепа на п ...
|
Краят още не е дошъл за "Кис" - хард рок групата е продала каталога, търговската марка и интелектуалната си собственост на шведската компания "Попхаус Ентъртейнмънт Груп" (Pophouse Entertainment Group), предаде Асошиейтед прес.
Сделката се оценява на над 300 милиона долара.
В началото на декември "Кис" изнесоха последния концерт от прощалното си турне. Групата не за първи път си партнира с "Попхаус Ентъртейнмънт Груп", чийто съосновател е Бьорн Улвеус от АББА.
Когато излязоха на сцената за последното си шоу в прочутата зала "Медисън скуеър гардън" в Ню Йорк, в края на концерта сегашните членове на "Кис" - основателите Пол Стенли и Джийн Симънс, китаристът Томи Тайър и барабанистът Ерик Сингър, представиха дигитализирани аватари на самите себе си.
Авангардната технология е създадена от компанията за специални ефекти "Индъстриъл лайт енд меджик" (Industrial Light & Magic) на Джордж Лукас в партньорство с "Попхаус Ентъртейнмънт Груп".
Двете компании наскоро обединиха усилията си за шоуто "ABBA Voyage" в Лондон, което даде възможност на почитателите да присъстват на цял концерт на шведската супергрупа в разцвета й, изнесен от собствените цифрови аватари на членовете й.
Начините, по които ще бъдат използвани аватарите на "Кис", все още не са обявени, но главният изпълнителен директор на "Попхаус Ентъртейнмънт Груп" Пер Сундин казва, че феновете могат да очакват в бъдеще биографичен филм, документален филм и преживяване с групата.
През втората половина на 2027 г. в Северна Америка е планирано да стартира шоу с аватари, което обаче няма да прилича на "ABBA Voyage", допълва Сундин. Той казва още, че покупката цели да представи "Кис" на новите поколения, което според него отличава "Попхаус Ентъртейнмънт Груп" от други компании, придобили музикални каталози.
"Звукозаписните компании, трите големи, които са останали, вършат фантастична работа, но имат толкова много каталози и не могат да се съсредоточат върху всичко", споделя Сундин.
"Не харесвам думата придобиване", каза на свой ред вокалът и басист Джийн Симънс, отбелязвайки, че групата никога не би продала каталога си на компания, която не цени. Според него точната дума е "сътрудничество".
"Кис" са втората инвестиция на "Попхаус Ентъртейнмънт Груп", след като през януари в сътрудничество с компанията влезе американската певица и авторка на песни Синди Лопър, припомня агенцията.
Получавайте шестте най-важни културни събития за деня, всяка сутрин в 6:00 ч.
От понеделник до петък от нашия редактор Виолета Караянева
|
Организаторите на „Комик-кон“ Прага 2025 очакват Лоренцо Ламас и Робърт Луелин
|
Един от най-големите колекционери в света излага шедьоври в Мадрид
|
Венеция избра четирима автори за представянето си на биеналето на изкуствата тази година
|
Проф. Георги Янков: Цялото човечество има нужда от ренесанс
|
Русенската опера представя балетния спектакъл "Жизел"
|
Време за четене - месец Ноември
Препоръчани заглавия |
Творчески отражения
Граждани се събраха пред Народния театър "Иван Вазов" в подкрепа на постановката "Оръжията и човекът"
|
Под прожектора
Организаторите на „Комик-кон“ Прага 2025 очакват Лоренцо Ламас и Робърт Луелин
|
Тонът на времето
Нека спрем взаимните обвинения, апелира директорът на Народния театър Васил Василев
|